دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از پاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار نفر از مراجعان و بیش از ۲۵ هزار تماس در سال گذشته خبر داد. کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفت‌وگو با میزان از راه اندازی سیستم اتوماسیون دادیاران […]

دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از پاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار نفر از مراجعان و بیش از ۲۵ هزار تماس در سال گذشته خبر داد.
کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفت‌وگو با میزان از راه اندازی سیستم اتوماسیون دادیاران انتظامی سراسر کشور با امضاء الکترونیکی خبر داد و عنوان کرد: واحد مشاوره و معاضدت در تمامی روز‌های هفته در راستای خدمت رسانی بهتر به مراجعه کنندگان نیز راه اندازی شده است.

دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجموعا سه هزار و ۴۰۵ پرونده شکایت انتظامی نسبت به وکلا و کارشناسان رسمی مطرح شد و ۳۰۰ پرونده مفتوحه معوقه در سال گذشته به سرانجام رسید.

وی اظهار کرد: هشت هزار و ۵۰۰ پرونده قدیمی و راکد دادسرای انتظامی به صورت الکترونیکی اسکن و ثبت شد.

رئوف در پایان از پاسخگویی به بیش از ۳۵ هزار نفر از مراجعان و بیش از ۲۵ هزار تماس در سال گذشته خبر داد.

میزان